08 septembrie 2009

Un cuvant de inceput






Descrierea presupun ca nu mai este necesara asa ca voi trece direct la subiect.
In primul rand.
Acest blog este destul de vechi..are aproximativ 1 an si ceva poate chiar 2 si nu postasem prea mult .De asemenea am consideram ca "bateam campii" asa ca am sters toate posturile si m`am gandit ca ar fi mult mai accesibil sa o iau de la inceput si sa postez aproape zi de zi.Nu mi`am facut blog`ul pt ca au si altii ,nu mi`am facut blog`ul pt ca ma simt un VIP ,l`am facut pentru ca la acea perioada nu aveam ce face.,iar acum m`am gandit sa`l redeschid sau mai bine zis sa`l refolosesc pt ca:

Folosesc acest blog cu ideile urmatoare:
1.In primul rand descrierea mea de pe hi5 ocupa foarte mult spatiu ,iar fontul negru pe fundal maro este mai greu de descifrat.
2.Acum in sfarsit ma simt si eu pe deplin in vacanta ,dupa anumite dificultati peste care a trebuit sa trec in aceste 3 luni,asa ca profit de ocazie acum cat mai este timp.. si avand in vedere ca afara ploua incontinuu si evident nu prea am cum sa ma bucur de o vreme insorita ,stau in casa si ma plictisesc..asa ca trebuie sa am si eu o activitate mai mult sau mai putin "folositoare".
3.In felul acesta veti afla mai multe despre mine sau ceea ce gandesc in anumite privinte sau situatii.
4.Imi place sa postez ,iar altii sa citeasca [nu pentru ca ma simt importanta dupa cum am mai spus]ci pentru ca asa putem impartasi mai multe opinii pro sau contra.

Un comentariu:

  1. Am gasit intamplator hi5 tau j tot odata blogu tau si nush,imi place sa iau legatura cu cei care poate pun pasiune in ceea ce scriu sau o fac din placere....

    "Acest blog este destul de vechi..are aproximativ 1 an si ceva poate chiar 2 si nu postasem prea mult "-puteai lasa ca asa vedeam cu toti ce fel de persoana erai inainte,bineinteles ca din punct de vedere psihic eram mai putin ,,inapoiati" daca pot numi asa,dar acuma dupa ce privim in urma ne credem mari si tari si super buni in toate....Dc nu ai lasat macar o postare?sa iti aduci aminte de clipele vechi?:P

    mai gandeste-te;))

    RăspundețiȘtergere