08 septembrie 2009

vacanta/mare

















Am sa va povestesc cate ceva din mini-vacanta de la mare .
Desi am fost de mai multe ori,aceasta mi s`a parut cea mai reusita.
Am plecat dimineata la ora 9:30 AM impreuna cu mommy,daddy,matusa[cris] si veri karina ;x
Ne`am luat cele necesare de la OMV gen suc,apa etc..apoi am fost pana la mc drive .Drumu` a fost foarte boring asa ca am adormit..aproape de mamaia m`am trezit..ne`am cazat la hotel ,iar apoi am fost la plaja . seara am adormit repede fiind obosita..
a 2a zi am luat micu` dejun si dupa tot plaja.. =p~..poze etc..

a 3a zi apa era atat de "curata" cu niste chestii verzi prin ea numite "alge"..care nu te lasau sa treci de ele..asa ca am preferat sa nu ma risc.am stat ca o lacusta la soare..si va imaginati ca ardea destul de tare...am ascultat muzica la casti pe telefon..dupa ,tot poze..poze poze poze..
seara am fost cu trasurica pana in satul de vacanta..m`am dat in tot felul de chestii cu karina si intr`un montagne russe gen "mouse".era chiar tare ;d
la plecare ne`am intors cu telegondola..si da..parca eram speriata de bombe..ma gandeam "acum cade asta cu noi " ,karina nu avea niciun stres ..se plimba de colo`ncolo si intreba o data la 1 min" unde e condola?"
pff..ajunshi la hotel ne`am retras in camere si apoi somnu` de voie ...relax

urmatoarea zi ..care era si penultima ..au venit niste friends de`ai lu ` dad si am stat q ei la plaja..era cam innorat ..si am hotarat ca seara sa mergem undeva intr`un club ca deh ..asa e frumos :)
ne uitam noi pe acolo..tanana..bamboo era inkis..e deskis doar de vineri pana duminika..azi fiind joi ..n`aveam cum sa mergem..asa ca am fost in crush .ok ..am facut rezervarile..

era cam ora 6 cand ne`am retras in camera asa ca pana la 11:30 PM -12 mai era destul...
am facut un dush ..ne`am schimbat..si dupa ne`am dus sa mancam ..ai mei au vrut la tratoria[il calcio] ,dar nu au vrut la cel de langa hotel ca deh era mai aproape..au vrut sa se plimbe..asa ca am ajuns la restaurantul de langa yaki .. ajunsi acolo observam ca nu mai este il calcio ,ci a fost inlocuit cu alt restaurant..ne uitam pe un meniu.. si am zis..."hai sa incercam .ce avem de pierdut? meniu` pare aproximativ la fel" ..ne asezam la o masa..
yo am comandat spaghete cu sos ;x my fav ;> ...ai mei pizza si alte kestii..

cat am asteptat masa karina isi gaseste un "prieten"..un baietel mai mic decat ea cu aproape 1 an jum cred :)) ..si se joaca ei ce se joaca si incepe karina sa`i spuna"purcel mic,purcel mic !"..pfuaa..eram pe jos =]
apoi"ia uite cum urla ? vezi cum urla ? "
ehe ..masa a fost de`a dreptu` dezastruoasa ..cel putin pt ai mei..pastele mele au fost relativ bune :)
plecam noi spre hotel...era cam 9:30 PM..si ne retragem in camera pt a astepta...toate bune si frumoase..

- mama"yo nu mai merg . mi`e lene si ma doare capu`"
-yo"cum sa nu mergi ?? hai frte...m`am aranjat atata si tu ..esti chiar asa.."
-tata" hai nico ca vrea si copilu` sa se distreze..stam si noi 2 ore si plecam"
pana la urma a convins`o..da` de unde..au adormit amandoi ;
pe la 11:00 PM incepe sa sune telefonu` ..ma uit..ei erau..trebuia sa plecam si ai mei dormeau ..
in sfarsit s`au trezit..cu chiu cu vai ..si am plecat spre crush..ajungem noi acolo...era clubu` aproape gol..
n fine..ne asezam la masa..ai mei dormeau pe ei...yo eram suparata k de ce e asa "multa" lume..
pe la 00:30 AM au inceput sa vina..da de unde...numai urangutani pe acolo..nici macar unu` nu vedeai frumos..ce enviroment..avea sa fie o seara lunga si plictisitoare..
mai tarziu am dansat si eu umpic ..da` nu foarte mult..ca nu prea le am cu dansu` ..
si pe la 4:30 am ajuns si noi in camera..si nani..

m`am trezit la 12..eram foarte obosita abia trageam de mine dohh ..
am fost umpic la plaja ..da mai mult batea vantu` si era innorat decat soare...asa ca am fugit sa`mi fac un dush si sa ma pregatesc de plecare..
si seara la 6 eram acasa . ;d
a fost destul de dragut :)voi posta si un video si cateva poze acum.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu