13 septembrie 2009

ceva nou ;>



neatsa. m`am gandit sa mai scriu si yo cate ceva pe blog ca deh ..sa fie mai plin ;'>

acum 3 zile am fost la coafor . daa ;x am fost la coafor si m`am tuns ;d ..sii ..mi`am facut si shuvitse ;> pt ca si deoarece vreau sa ma fac blonda..da nu mi`am facut numai shuvitse blonde pt ca coafeza mea ;d [si nu dau nume ;x] a zis k o sa`mi faka si cateva portokalii pt ca ar da mai bine pe paru` meu ..aramiu ;d

zis si facut..mi`a pus vopseaua in cap .de fapt decolorantu` .si am stat 20 minute pam pam..nu mai aveam rabdare ..;]]..dupa ce am skapat de kestia aia din cap m`am dus sa ma vad in oglinda ;s ...nu prea mai vedeam prea bine si ma uit ..knd vad ;o ..portokaliu ..omg .sa`mi stea ceasu ` ...

eu :"pai blonde nu mi`atsi facut ?;s"
ea:"am combinat portokaliu cu blond ca sa nu iasa asa puternic portokaliu`.."
eu:"omg..yo vroiam si blonde si portokalii"

si mi`a facut si blonde ;>
a iesit o mirobolanta culoare..parka era toamna in capu` meu ;x ca in poza aia de mai sus ;d
dupa 2 zile..adika ieri ..m`am gandit yo ..ca am prea putine shuvite blonde..si as mai vrea cateva..
pam pam..si mi`am mai facut si altele..acum am o culoare in cap ca mai bine il lasam cum era inainte :)) ..mrg nu ma deranjeaza ..ca acum e mai mult spre blond..doar ka ..era mai interesant inainte ;'>
nici yo nu stiu ce vreau ..;<>
asa ma rog...trecem peste..
azi trebuia sa ma duc la circ cu matusa si verisoara mea karina..v`am mai zis de ea ;d
doar ka nu avea rost sa ne trambalam atata cu taxiu` si sa aruncam cu banii de'azvarlita ..asa ca trebuia sa ne duca mom. doar ca mom are alte preocupari si din motive "tehnice si ft serioase" ;-j e busy .

trbuia azi sa ma duc si la ubitu` sa jucam tekken >;] ( la care evident il bat =] ) vezi sa nu ..
doar ca din acelashi motiv ca si mom..mi`e lene ;
fiind ultima zi ..inainte de inceperea scolii ..:-@ sunt "obosita" ...sau incerc sa par obosita..si sa lenevesc cat mai mult..ca dupa nu mai am cand..
si maine n`am sacou :-?... hmm .."minunatu`" sacou albastru ;s ..pe care totsi trebuie sa`l purtam .. tananan

mai tarziu trebuie sa`mi fac "treburile" si sa ma pregatesc de scoala ca mai apoi sa vina matusica mea lumi ;;] ca sa`mi faca manichiura ;'> ..iar mai tarziu crd ca ma duc cu mom pana in parc cu rolele ..
ca deh ..trebuie sa stea cineva pe post de boddyguard..si cum sunt yo asa fioroasa de se sperie si ciorile...evident ca sunt buna de boddyguard :) ..ca numai sa`l prind pe unu ` ca se uita la mommy meu` ca direct un "pics" in cap in trag de pleaca akasa invartindu`se >;]
ce "rea" sunt.. =] parca si mie imi vine sa o iau la fuga cand ma privesc in oglinda ..da da ;d
deja am inceput sa aberez ...ce face plictiseala din om ...
da` sa vedeti ieri ..ca am fost in parc cu rolele ..si mom cu bikeu` ..sau se cheama mers in parc ca ne`am dus la 19:07 PM si ne`am intors la 19:32 PM ..da ..am si cronometrat :))
erau tot felu` de viezuroi si agarici perversi ;s
erau unii care se jucau cu mingea prin parc pe unde lumea trecea cu copiii sau cu catelu` sau cu pisica sau pnm ..oricum treceau oameni ..
si nu mi se parea un loc in care te puteai juca "pase" ;-@ si se jucau ei ..se tot jucau ..si mingea venea spre mine ..;ss
iar yo cum am oroare de minge ..am bagat viteza..iar dadeau mingea spre mine..iar am rupt`o la fuga..pana au dat mingea pe deal sau panta :-? mrg..si au fugit dupa ea..mwhahah >;]
si ca sa mai aberez umpic ;d
vai cat imi place toamna ;x..frumos anotimp :) singuru` lucru pe care il urasc este vremea asta...de tot "beep" ..tanana si cam atat..ca m`am plictisit deja si cred ca si voi ;-h



Un comentariu:

  1. aualeu , cat poti sa aberezi =] .
    am glumit ;d .

    ma bucur ca ai scris >;d< .
    bine ai revenit in blogosfera (: .

    RăspundețiȘtergere