31 octombrie 2009

mall .mall si iar mall :))

uhh ..n`am avut timpu` necesar..dar vroiam sa povestesc absolut tot ce fac ;d sau aproape tot..
sambata trecuta. adica 21.10.2009 a fost super geniala ;xx
m`am trezit..mi`am facut dus si m`am imbracat ..apoi am plecat cu mom sa`l luam pe piciulica ca sa mergem in mall baneasa cu ideea de a`si lua ubi o geaca si mom sa cumpere un cadou frumos pt karina [verisoara] ,deoarece duminica mergeam la ea pt a`i sarbatori ziua de nastere [mrg initial era p 26 .10 da am serbat`o p 25..:-@ ] anyway ..
am intrat prima oara in ikea ..si a vazut un joculets draguts..care l`a si luat..insa nu din prima ..nu era hotarata..asa ca m`a trimis pe mine mai tarziu sa ma duc si sa`l iau ..dupa cum am zis am fost in mall baneasa ..si da..ne`am invartit in absolut toate magazinele..de sus pna jos etk ..si nu am gasit nimic interesant pt mine si pt pici ..insa mama i`a gasit karinei ;))
am fost dupa si am mancat ..si after in carrefour ..mi`am gasit si eu o pereche de uggs de care vroiam..si dupa am intrat in autoservire ..ne`am invartit si pe acolo vreo 2ore..dar nu a gasit nimic ..asa ca seara in jur de 8.30-9 am ajuns in grand arena :)) si am intrat in autoservire again..ne`am invartit vreo 2-3 ore si pe`acolo si i`a luat un dvd karinei pt ca cel vechi nu mai functiona..;)) ..eu cu piciulica eram leshinati ..abia mai mergeam..abia mai vedeam..urmand ca seara sa merg cu ai mei in bamboo,deci va dati seama :)) ...in final..am luat ce trebuia si dupa l`am dus pe copil acasa :) ..era in jur de 10.30 PM .. cu toate ca eram obosita vroiam sa mergem in bamboo ..ca sa dansez chiar daca nu le am deloc cu dansu` =] ;-j ..
ajunse acasa...am hotarat sa ramanem acolo ..era prea cald si bine si eram frante..asa ca ..dupa am mancat ceva..am vorbit cu piciulica la telefon ;d si dupa m`am bagat la 2-3 desene animate disney :)) ..gen am vazut pocahontas 2 ,the hunchback of notre-dame 1,2 ..
si cam asta a fost :) am adormit pe la 3.30 ..pe motiv ca m`am uitat la desene :)) .

2 comentarii:

  1. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere