20 octombrie 2009

tanana ...ce interesant


mda..n`am mai skris de 10 mii de ani .parka au fost 100 . acum stau degeaba si bag in mine la stickletti chio tanan ..cu potato ..ca asa skrie pe cutie ..si ma uit pe e!entertainment la Dr.90210 .. am dormit azi de la 5 jum la 9 jum pm deci nu are cum sa`mi fie somn .. (;

zilele astea m`am simtsit extrem de obosita si de ..neatragatoare din motive intemeiate..poate sunt chiar urata si nu ma vad yo :-?? an ugly duckling ..

adika nu zic k sunt perfecta..nu sunt frumoasa..da nici urata..sunt un om normal :-??
da mrg..fiecare cu idealul lui ..

n`am mai facut nimic deosebit in tot acest timp..am fost foarte ocupata cu scoala domne :>
acum cika ar fi trebuit sa invat la eci ..da yo stau si o frec aiurea si fara rost.e aproape 1 noaptea uhhu ;d
wtf..zilele astea am avut 3 teste si urmeaza si al 4lea,daca nu chiar al 5lea...si am facut tot..de te doare capu` ..
la conta am luat 2 k deh domne` ;>..nuj dc oare ...dar oare luasem 3 :-? k am luat 3 . - 1 punct pt caligrafie ca nu am rezolvat exercitiile in ordine si n`am lasat spatiu 8-\. omg dupa ce ca`s praf mi`a mai scazut si 1 punct..parka nu era de`ajuns ;-j da mrg..
joi se repeta testu` si trebuie sa iau peste 6 ca altfel ;-s..
am dat test si la mate azi ..si ia ghici ;d un mare 2 ce o sa iau ..da unu` dala mareee ;
am mai dat test si la franceza..am invat ieri degeaba..toate timpurile si verbele si etk ..k le uitasem..si nu mi`au ajutat la nimic k am avut ceva cu totu` diferit..si daka iau 4 ?;
n`am stiut mai nimic..aooleu : in viatsa mea n`am luat nota mai mica de 7 la franceza..ce idioata..e clar..am ajuns printre cei mai destepti :) din coada ;-j ..candva eram printre cei mai cei ..candva..bine zis.
parka scoala asta ma tampeste si mai rau ..in loc sa invat ceva parka mai rau ma prostesc :))
da nah ce sa faci..
sa trec clasa nene si dupa ce`mi mai pasa ;-j ..pa si pusi :-h

uite mai k am mai facut ceva interesant :-?
vineri a venit aida la mine ;d
da aida ..colega mea de banca.si prietena si etk ..:) si a fost fttt tare ;d
am facut poze. am cantat.am facut mancare. am dansat .am frecat`o aiurea pe mess. si repet..am facut chiar si mancare ;d
iti dai seama ? yo ? mancare ?:>
si inca ce mancare ;>
spaghete cu sos =]] k vinerea e zi de spaghete cu sos sau pizza ;;) e regula !
si dupa..ne`am uitat la fenomene stranii ..da ` nu prea mult ca stiam deja episoadele si ne plictisisem [sau mai bine zis..ma plictisisem] ..si ne`am uitat si noi la filmu` ala..specii 2 parka sau ceva in genu ..pe national tv.
omg cat de scarbos...ce animale..si ce filme mai fac si astia ;
dupa ce s`a terminat filmu` ..am bagat eragon ..k aveam yo chef sa`l revad ;))
si mi se pare chiar mf filmu` .. :) da` nici pana la jumate nu a ajuns ..ca deja sfoaraiam ...da grav..ca nici nu mai stiu cand au venit ai mei acasa ..[erau plecati]
cred k era vreo 4 ceasu` cand m`a apucat o behaiala deaia nesimtsita de am zis ca mor ;
da incontinuu aja ...am luat o pastila de supt. nah la loc la culcare..ca nici nu vedeam pe unde merg.
suna telefonu`..de fapt alarma pe la 8.10 am ca aja imi place mie sa pun ceasu ;> nu la ore fixe [nebunie totala] asa...
aida"cat e ceasu?"
yo"8"
aida"al meu e si 15"
yo"pai atata e"
aida"hai s ne trezim ca avem cor ;s"
yo"stai umpic ..doar sa ma gandesc cu ce sa ma imbrac.."
si am adormit iar =] ..m`am trezit ..de fapt m`a trezit aida dupa o ora ..ca altfel dormeam mult si bine..doar era sambata si ..dimineata..mai era si ger afara de`tsi degerau tsurloaiele ;ss
pana la urma m`a convins sa ma trezesc cu chiu cu vai ...deja visasem cu ce ma voi imbraka aja ca nu era o problema ;-j
am coborat..am mancat..aida si`a indreptat paru`..yo am facut dus ,dupa ne`am makiat ..
m`am fatsait yo ..cand sus ,cand jos ca tot timpu` uitam kte ceva..si in final am plekt
dam comanda de taxi k nu aveam timp sa ajungem ...trecem noi pe langa un nene si o tanti ..

tanti"mi se pare ft cunoscuta"
nenea"cine?"
tanti"blonda.."
nenea"nu stiu ce sa zic.."
tanti"cred k de la tv sigur "

ohh ..ma simt flatata..;> ..deja am ajuns "vedeata" peste noapte ..apare si taxiu` ..urcam..
ce`i asta ?/:) ne uitam amandoua speriate k taximetru parea cam dubios si credeam k e vreun pedofil dala aschilambic ..era cam aerian saracu` ..nici nu stia unde`i kretsulescu ..da i`am zis noi traseu` exakt :> asa ca nu s`a ratacit.
dupa s`a continuat ziua cu activitati tipice "persoanei mele"

si cam atat ..hai ca am fugit ca e tarziu ..tye tye [frkpuff]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu