31 octombrie 2009

halloween ;d


hi there :) ieri nu am apucat sa scriu nimic pentru ca si deoarece am fost foarte ocupata :)
am mentionat intr`o postare anterioara ca voi povesti cum a fost de halloween ..initial nu era ziua in care era halloween`u de fapt ..pentru ca azi 31.10. este halloween :) ..spooky .
ieri m`am schimbat in costumasu` meu de dolly in prima pauza ..de fapt cum am ajuns la scoala ..si profa de eci se uita gen /:) ...ca am si intarziat la ora ;)) sper ca nu mi`a pus absentsa.. in fine.. a fost dragutsa ziua de ieri ..ne`am distrat ..macar intre noi ..adica intre colegi :) si mai ales cei din clasa ;d ..eram costumate eu in barbie,cristiana in pirat si aida in ingerash . foarte dragutse erau costumele lor si reusite :)
si am facut poze..pe care o sa le si downloadez imediat..si voi posta cateva mai reusite :) ..si asa trebuie sa le trimit si lor ;d
si am stat aiurea..n`am facut ieri decat eci si desen ..de fapt..eci ca la desen am stat cam degeaba ;)) aveam nota. dupa la 12 ne`a dat drumu` ..dar noi 3 am ramas pentru a participa la concursu` de costumatii . si am asteptat ce am asteptat ..da` nu a fost nimic interesant...ba chiar foarte aiurea. cel mai 'draguts' a fost ca ne`a trimis profa` de engleza sa mergem si sa anuntam fiecare clasa ca la ora 13.00 PM sa fie la sala de festivitati ..a fost hmm..distractiv desi am degerat de frig :)) ..si dupa a fost o mare prostie..au vorbit umpic de halloween ..unii din ei au facut si o piesa de teatru ..[cu vampiri :)) .parodie dupa twilight] si s`au oferit premii ..asa ca noi 3 eram costumate degeaba..singuru` lucru mf a fost ca ne`a mai admirat umpic lumea ;))
dupa ore m`am vazut cu iubi iubi ;d si am venit acasica la mine :) ..mom a pregatit ceva de hatsa si intre timp cat am asteptat am jucat conquiztador :)) ..dupa ce am mancat..am mai jucat o data conquiztador =] si dupa ne`am bagat la un film..si anume tot 'the final inquiry' pentru ca este filmu` meu favorit si copilashu nu l`a vazut ;d tananana.. si i l`am bagat pe gat :)) dar totusi i`a placut :) ceea ce ma bucura.
am stat impreuna pana seara tarziu ..adica nu foarte tarziu ..gen 10 PM si am vorbit etc :) au existat si mici discutii contradictorii ..dar important este ca am trecut peste si am reusit sa ajungem la o concluzie comuna :) ..dupa m`am uitat umpic la dansez pentru tine cu mommy ..si am stat..dupa am vorbit cu piciulica la telefon si dupa nani :)
si cam asta a fost ziua de ieri ;d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu